O co pytać właściciela lokalu, w którym organizujemy wesele?

Gdy udało się nam znaleźć lokal, w którym możemy zorganizować wesele, zazwyczaj oddychamy z ulgą. Nie oznacza to jednak, że możemy już mówić o pełnym sukcesie. Owszem, pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie, podczas wyboru hotelu, w którym odbywać się ma organizacja wesela w Warszawie wcale nie mniejszą rolę odgrywa rozmowa z jego właścicielem lub osobą odpowiedzialną za przygotowywanie imprez zbiorowych. W czasie wspomnianej rozmowy mamy okazję do zadania pytań o charakter oferty hotelu, często więc to właśnie wnioski z niej płynące przesądzają o tym, czy uroczystość można uznać za udaną. Niestety, okazuje się, że przygotowanie do wspomnianej rozmowy nie należy do zadań prostych, a wielu nowożeńców popełnia w trakcie jej trwania poważne błędy. Jak się ich wystrzegać? Najprostszym sposobem jest ustalenie jeszcze przed spotkaniem, o co warto zapytać oraz przygotowanie sobie wspomnianych pytań na specjalnej kartce. Warto też pamiętać o tym, że choć cena usługi ma duże znaczenie, wcale nie jest argumentem o kluczowym znaczenie. Wcale nie mniejsze mają przecież warunki oczekujące na gości i detale związane z samą organizacją, często więc to właśnie nadmierne przywiązanie do argumentu cenowego skutkuje niezadowoleniem rezultatami poszukiwań idealnego lokalu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>